Клименюк Ю. М. (2007) Особливості навчання інтелектуально обдарованих учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 55–57. ISSN 2076-6173.
Preview
12.pdf
Завантажити (106kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття "інтелектуальна обдарованість", розглянуто особливості інтелектуально обдарованої дитини, а також представлено підходи до організації її навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1426 |
ДСТУ 8302:2015: | Клименюк Ю. М. Особливості навчання інтелектуально обдарованих учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 55–57. |