Васильєва Р. Ю. (2007) Система підготовки вчителів "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров'я" до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків. Наукові записки Серія " Психологія і педагогіка". № 9. С. 65–72. ISSN 966-7631-15-X.
Preview
Система_підготовки_вчителя.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуті основні підходи до визначення позаурочної діяльності, виділені специфічні принципи позаурочної діяльності в сфері безпеки людини. На їх основі запропоновані інтерактивні методики підготовки вчителів до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків та визначена їх ефективність на основі результатів формуючого експерименту
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | позаурочна діяльність, безпека людини |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 15 Груд 2014 09:46 |
Оновлення: | 15 Груд 2014 09:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14561 |
ДСТУ 8302:2015: | Васильєва Р. Ю. Система підготовки вчителів "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров'я" до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків. Наукові записки Серія " Психологія і педагогіка". 2007. № 9. С. 65–72. |