Янчук Н. В. (2002) Роль тексту в реалізації функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 9. С. 238–240. ISSN 2220-7996.
Preview
Янчук2.pdf
Завантажити (160kB) | Preview
Анотація
Фахова підготовка майбутніх учителів-словесників повинна спиратися на функціонально-комунікативний підхід, що передбачає доцільне використання мовних одиниць, зокрема лексико-фразеологічних, у мовленнєвій діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | текст, лексика, функціонально-комунікативний підхід, вивчення лексики, мовленнєва діяльність, мовна одиниця, учитель-словесник, фразеологія |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2015 12:06 |
Оновлення: | 21 Січ 2015 12:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15047 |
ДСТУ 8302:2015: | Янчук Н. В. Роль тексту в реалізації функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. 2002. № 9. С. 238–240. |