Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології

Янчук Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі. № 2. С. 10–13.

[thumbnail of Янчук3.pdf]
Preview
Текст
Янчук3.pdf

Завантажити (202kB) | Preview

Анотація

Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2015 12:06
Оновлення: 21 Січ 2015 12:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048
ДСТУ 8302:2015: Янчук Н. В. Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі. 2002. № 2. С. 10–13.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу