Янчук Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі. № 2. С. 10–13.
Preview
Янчук3.pdf
Завантажити (202kB) | Preview
Анотація
Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2015 12:06 |
Оновлення: | 21 Січ 2015 12:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048 |
ДСТУ 8302:2015: | Янчук Н. В. Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі. 2002. № 2. С. 10–13. |