Янчук Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі. № 2. С. 54–58.
Preview
Янчук8.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2015 13:05 |
Оновлення: | 21 Січ 2015 13:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056 |
ДСТУ 8302:2015: | Янчук Н. В. Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі. 2003. № 2. С. 54–58. |