Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця. С. 114–116.
Preview
конф_Він.pdf
Завантажити (232kB) | Preview
Анотація
Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2015 13:18 |
Оновлення: | 16 Лип 2024 10:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15070 |