Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи

Буханевич Н. В. (2007) Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи. Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України.:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції"Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України". Т. 2. С. 8–11.

[thumbnail of Сутність_і_завдання_контролю.pdf]
Preview
Текст
Сутність_і_завдання_контролю.pdf

Завантажити (369kB) | Preview

Анотація

В цій статті розглядаються питання контролю та оцінки знань учнів в навчально-виховній діяльності школи, рівень самостійності та активності учнів в навчальному процесі, встановлення ефективності
методів, форм та способів їх навчання, наведені приклади застосування усної та письмової перевірки знань учнів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Контроль, навички, оцінка, уміння
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 04 Лют 2015 13:30
Оновлення: 04 Лют 2015 13:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15312
ДСТУ 8302:2015: Буханевич Н. В. Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи. Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України.:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції"Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України". 2007. Т. 2. С. 8–11.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу