Буханевич Н. В. (2007) Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи. Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України.:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції"Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України". Т. 2. С. 8–11.
Preview
Сутність_і_завдання_контролю.pdf
Завантажити (369kB) | Preview
Анотація
В цій статті розглядаються питання контролю та оцінки знань учнів в навчально-виховній діяльності школи, рівень самостійності та активності учнів в навчальному процесі, встановлення ефективності
методів, форм та способів їх навчання, наведені приклади застосування усної та письмової перевірки знань учнів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Контроль, навички, оцінка, уміння |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 04 Лют 2015 13:30 |
Оновлення: | 04 Лют 2015 13:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15312 |
ДСТУ 8302:2015: | Буханевич Н. В. Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи. Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України.:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції"Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України". 2007. Т. 2. С. 8–11. |