Буханевич Н. В. (2014) Оцінювання навчальних досягнень учнів молодшої школи. Педагогічні та психологічні науки:історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції.. С. 42–46.
Preview
Оцінювання_навч._досягнень_учнів_м.ш..pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
Мета нашого дослідження - пов'язана з актуалізацією особливостей гуманістичного виховання, реалізованих видатним педагогом відповідно до проблеми, зазначеної в назві статті У системі Сухомлинського дитина наділялася значною автономію. Він писав про те, що знання не перетворяться у мертвий, нерухомий багаж, якщо зробити слово вчителя та учня одним з найголовніших інструментів творчості
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | оцінювання, навчальна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 04 Лют 2015 13:43 |
Оновлення: | 04 Лют 2015 13:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15329 |
ДСТУ 8302:2015: | Буханевич Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів молодшої школи. Педагогічні та психологічні науки:історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. 2014.. С. 42–46. |