Буханевич Н. В. (2005) Проблема оцінювання результатів навчальної діяльності молодших підлітків. Ідеї народної педагогіки в наукових дослідженнях К.Д. Ушинського (науково-педагогічний пошук молодих дослідників). № 4. С. 113–117.
Buhanevych_2005.pdf
Завантажити (298kB) | Preview
Анотація
Підвищення ефективності в сфері освіти неможливе без вирішення проблем оцінювання навчальних досягнень учнів. На початкових етапах навчання формується розуміння понять справедливості у спільній взаємопов'язаній діяльності учителя та учнів, розуміння логіки відношень дорослих, що реалізують не тільки функції членів суспільства але и професіоналів. Аспекти порушення інтелектуального розвитку (в даній статті ми їх не розглядаємо) актуалізують зазначену в назві статті проблему. Саме такі принципові питання серед інших і обумовили напрямок нашого дослідження
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | оцінювання, навчальна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 05 Лют 2015 14:58 |
Оновлення: | 25 Серп 2015 09:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15401 |
ДСТУ 8302:2015: | Буханевич Н. В. Проблема оцінювання результатів навчальної діяльності молодших підлітків. Ідеї народної педагогіки в наукових дослідженнях К.Д. Ушинського (науково-педагогічний пошук молодих дослідників). 2005. № 4. С. 113–117. |