Портницька Н. Ф. (2013) Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей дошкільників: соціально-психологічні аспекти. Проблеми діагностики і проектування розвитку обдарованих дошкільників: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 268–271.
Preview
Портницька. Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей дошкільників_ соціально-психологічні аспекти.pdf
Завантажити (238kB) | Preview
Анотація
Представлено прийоми соціально-психологічної підтримки розвитку творчих здібностей дошкільників у процесі наслідування.
Представлены приемы социально-психологической поддержки развития творческих способностей дошкольников в процессе подражания.
Methods of psycho-social support for developing preschool children`s creative abilities in the process of imitation are presented.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | розвиток творчих здібностей дошкільників, ціннісна підтримка, визнання, наслідування развитие творческих способностей, ценностная поддержка, признание, подражание Development of creative abilities in preschool age, values support, admission, imitation |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 09 Лют 2015 08:51 |
Оновлення: | 09 Лют 2015 08:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15481 |
ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф. Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей дошкільників: соціально-психологічні аспекти. Проблеми діагностики і проектування розвитку обдарованих дошкільників: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2013.. С. 268–271. |