Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників

Портницька Н. Ф. (2006) Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. № 12(37). С. 171–175.

[thumbnail of Портницька Перехід до соціальної  регуляції наслідування як умова розвитку здібностей дошкільників.pdf]
Preview
Текст
Портницька Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку здібностей дошкільників.pdf

Завантажити (230kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються особливості наслідування у продуктивній діяльності у дошкільному віці. Представлені результати експериментального дослідження наслідування дошкільниками дій дорослого та ровесників. Однією з умов розвитку творчих здібностей дошкільників є усвідомлене вибіркове наслідування дій рвесників, що доволяє задовольнити потребу у визнанні.
В статье рассматриваются особенности подражания в продуктивной творческой деятельности в дошкольном возрасте. Представлены результаты экспериментального исследования подражания дошкільниками действий взрослого и ровесников. Одним из условий развития твореских способностей дошкольников является сознательное избирательное подражание действий ровесников, позволяющее удовлетворить потребность в признании.
Features of imitation in efficiently-creative activity in pre-school age are considered in the article. The results of experimental investigation of imitation adult and the same aged person by preschoolers are presented. One of the conditions in developing preschoolers creative abilities is conscious selective imitation actions of same aged people to satisfy need for recognition.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Наслідування, продуктивно-творча діяльність дошкільників, потреба у визнанні, експеримент. Подражание, продуктивно-творческая деятельностьдошкольников, потребность в признании, эксперимент Imitation, preschoolers efficiently-creative activity, need for recognition, experimental investigation
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Наталія Федорівна Портницька
Дата подачі: 09 Лют 2015 13:28
Оновлення: 09 Лют 2015 13:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15533
ДСТУ 8302:2015: Портницька Н. Ф. Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. 2006. № 12(37). С. 171–175.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу