Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ергоніми міста Житомира як елемент реклами

Гримашевич Г. І., Кравцова Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії. № 5. С. 67–70.

[thumbnail of Гримашевич Кравцова.pdf]
Preview
Текст
Гримашевич Кравцова.pdf

Завантажити (309kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ергоніми, Житомир, реклама, елемент реклами, номінація ергонімів, рекламна функція
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лют 2015 14:32
Оновлення: 12 Лют 2015 14:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15558
ДСТУ 8302:2015: Гримашевич Г. І., Кравцова Анна Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії. 2014. № 5. С. 67–70.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу