Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання

Яценко С. А., Зоря Анна (2011) Лексичний склад рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання. Студентські лінгвістичні студії (2). С. 73–80.

[thumbnail of Яценко Зоря 73-80.pdf]
Preview
Текст
Яценко Зоря 73-80.pdf

Завантажити (201kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано лексику рекламних текстів з погляду походження та сфери вживання, запозичення та їх основні ознаки, а також з’ясовано семантику запозиченої лексики

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: семантика, запозичена лексика, рекламний текст, лексичний склад, рекламна лексика
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 26 Лют 2015 12:02
Оновлення: 26 Лют 2015 12:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15854

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу