Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери

Левківська К. В. (2014) Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери. Психологічні та педагогічні науки у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції.. С. 7–10.

[thumbnail of Левківська_Тези.pdf]
Preview
Текст
Левківська_Тези.pdf

Завантажити (217kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 05 Бер 2015 19:58
Оновлення: 05 Бер 2015 19:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16165
ДСТУ 8302:2015: Левківська К. В. Актуалізація суб’єктної позиції учасників освітнього процесу інноваційних навчальних закладів як передумова розвитку аксіологічної сфери. Психологічні та педагогічні науки у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. 2014.. С. 7–10.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу