Полєвіков І. О. (2007) Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 150–154.
Preview
07piovms.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
У статті в історичному аспекті розглянуті проблеми фортепіанної педагогіки післяреволюційних років, які були тісно пов’язані з проблемами виконавського мистецтва. Висвітлено активні пошуки київських педагогів-музикантів 20-их років в області дитячої музичної освіти, більшість з яких знайшли згодом широке застосування на практиці й стали передумовою для реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | M Музика і книги про музику > M Музика L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1618 |
ДСТУ 8302:2015: | Полєвіков І. О. Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 150–154. |