Мельниченко Р. К. (2014) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету. № 6(78). С. 141–147.
Вісник_ЖДУ_Мельниченко.pdf
Завантажити (651kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окресленно найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології |
Класифікатор: | Q Наука > QL Зоологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 12 Бер 2015 14:59 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16377 |
ДСТУ 8302:2015: | Мельниченко Р. К. Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету. 2014. № 6(78). С. 141–147. |