Микула М. М., Киричук В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. С. 319–321.
РІВЕНЬ_НЕЙРОТИЗМУ_ЯК_ФАКТОР_ПСИХОЕМОЦІЙНОГО_РЕАГУВАННЯ_СТУДЕНТІВ_НА_ЗМІНУ_ПОГОДНИХ_УМОВ_Word.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження.
Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови |
Класифікатор: | Q Наука > QP Фізіологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | Ганна Федорович |
Дата подачі: | 26 Бер 2015 18:38 |
Оновлення: | 26 Бер 2015 18:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16644 |
ДСТУ 8302:2015: | Микула М. М., Киричук В. О. Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. 2015.. С. 319–321. |