Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов

Микула М. М., Киричук В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. С. 319–321.

[thumbnail of РІВЕНЬ_НЕЙРОТИЗМУ_ЯК_ФАКТОР_ПСИХОЕМОЦІЙНОГО_РЕАГУВАННЯ_СТУДЕНТІВ_НА_ЗМІНУ_ПОГОДНИХ_УМОВ_Word.pdf]
Preview
Текст
РІВЕНЬ_НЕЙРОТИЗМУ_ЯК_ФАКТОР_ПСИХОЕМОЦІЙНОГО_РЕАГУВАННЯ_СТУДЕНТІВ_НА_ЗМІНУ_ПОГОДНИХ_УМОВ_Word.pdf

Завантажити (346kB) | Preview

Анотація

Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження.
Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови
Класифікатор: Q Наука > QP Фізіологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Ганна Федорович
Дата подачі: 26 Бер 2015 18:38
Оновлення: 26 Бер 2015 18:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16644
ДСТУ 8302:2015: Микула М. М., Киричук В. О. Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. 2015.. С. 319–321.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу