Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми наступності дошкільної й початкової освіти у формуванні поняття "Рослини"

Роздольська З. В., Сорочинська О. А. (2015) Проблеми наступності дошкільної й початкової освіти у формуванні поняття "Рослини". Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти (збірник науково-методичних праць).. С. 629–632.

[thumbnail of роздольська_сорочинська.pdf]
Preview
Текст
роздольська_сорочинська.pdf

Завантажити (166kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QL Зоологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 08 Трав 2015 05:50
Оновлення: 22 Трав 2015 15:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17213
ДСТУ 8302:2015: Роздольська З. В., Сорочинська О. А. Проблеми наступності дошкільної й початкової освіти у формуванні поняття "Рослини". Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти (збірник науково-методичних праць). 2015.. С. 629–632.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу