Лісовський П. М. (2015) Соціокультурний концепт системи духовної безпеки у сучасному освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 8–13. ISSN 2076-6173.
4.pdf
Завантажити (205kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено розгляду аксіологічних засад інтелектуального конфлікту в системі духовної безпеки. При цьому використовуються такі ціннісно-смислові орієнтири, як: критичне мислення, відповідальність, гідність, патріотизм. Підкреслено, що саме освіта є креативною складовою суспільного життя. Зазначено доробки зарубіжних та вітчизняних дослідників. Виокремлено соціокультурну обумовленість духовної безпеки, що полягає в її потребах та інтересах. Акцентовано, що пріоритетною складовою духовної безпеки є етична дія аксіосфери як цінннісно-смисловий формат риторичного механізму переконання та відповідальності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтелектуальний конструктив, система, духовна безпека, освіта, аксіосфера, культурний досвід. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 06:23 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17249 |
ДСТУ 8302:2015: | Лісовський П. М. Соціокультурний концепт системи духовної безпеки у сучасному освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 8–13. |