Козачко О. М., Козачко А. О. (2015) Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 85–89. ISSN 2076-6173.
Preview
15.pdf
Завантажити (184kB) | Preview
Анотація
У статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна мотивація, графічні дисципліни, інженерна графіка, анкетування, студенти технічних ВНЗ |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:23 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17263 |
ДСТУ 8302:2015: | Козачко О. М., Козачко А. О. Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 85–89. |