Пристай Г. В. (2015) Особливості навчання іноземних мов в умовах співпраці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 102–105. ISSN 2076-6173.
Preview
18.pdf
Завантажити (179kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості застосування інноваційної педагогічної технології навчання в співробітництві при підготовці вчителів іноземної мови. Розкрито суть аналізованої технології, її відповідність цілям процесу мовної освіти. Висвітлено чинники формування в студента мотивації, пізнавальної діяльності та комунікативної компетенції. Установлено основні моделі реалізації навчальної кооперації. Схарактеризовано типи взаємозалежності учасників спільного навчання, окреслено завдання, які постають перед ними.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовна освіта, педагогічна технологія, навчання в співпраці, взаємозалежність, пізнавальна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:32 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17266 |
ДСТУ 8302:2015: | Пристай Г. В. Особливості навчання іноземних мов в умовах співпраці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 102–105. |