Сіранчук Н. М. (2015) Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 112–116. ISSN 2076-6173.
Preview
20.pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито поняття "мовленнєві творчі здібності", обумовлено показники та рівні розвитку мовленнєвих творчих здібностей, проаналізовано результати досліджень закордонних учених відповідно сенситивного періоду розвитку мовленнєвих творчих здібностей. З'ясовано психологічні та психолінгвістичні передумови розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовленнєві творчі здібності, мовленнєва творча діяльність, показники мовленнєвих творчих здібностей, рівні розвитку мовленнєвих творчих здібностей |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:39 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17268 |
ДСТУ 8302:2015: | Сіранчук Н. М. Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 112–116. |