Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів

Сіранчук Н. М. (2015) Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 112–116. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (185kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито поняття "мовленнєві творчі здібності", обумовлено показники та рівні розвитку мовленнєвих творчих здібностей, проаналізовано результати досліджень закордонних учених відповідно сенситивного періоду розвитку мовленнєвих творчих здібностей. З'ясовано психологічні та психолінгвістичні передумови розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мовленнєві творчі здібності, мовленнєва творча діяльність, показники мовленнєвих творчих здібностей, рівні розвитку мовленнєвих творчих здібностей
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:39
Оновлення: 22 Трав 2015 15:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17268
ДСТУ 8302:2015: Сіранчук Н. М. Психологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 112–116.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу