Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач

Новіцька І. В. (2015) Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 163–169. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Текст
29.pdf

Завантажити (211kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано різні тлумачення поняття "модель", висвітлено різні підходи до моделювання як процесу. Створено авторську модель формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач, описано структурні компоненти запропонованої моделі. Описано підходи та принципи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Розкрито зміст підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Описано форми, методи, засоби та організаційні етапи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, моделювання, професійні уміння, формування професійних умінь, вчителі природничо-математичних дисциплін, педагогічна задача
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 12:12
Оновлення: 22 Трав 2015 15:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17281
ДСТУ 8302:2015: Новіцька І. В. Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 163–169.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу