Мельниченко Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 141–147. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (307kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 06:37 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17522 |