Короленко В. Л. (2015) Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 103–106. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність процесу морального виховання дітей шкільного віку, проведено аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми. Результати проведеного аналізу свідчать про необхідність морального виховання дітей шкільного віку, що складає основу загального морального розвитку зростаючої особистості. Наше дослідження підтверджує, що на процес підвищення рівня моральної освіти і моральних основ підростаючого покоління істотно впливає взаємодія сім’ї і школи, сприяючи всебічному розвитку і підготовці молоді до сучасного життя в суспільстві.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моральне формування, моральні чинники, моральні цінності, моральне виховання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Черв 2015 07:06 |
Оновлення: | 03 Черв 2015 07:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17604 |
ДСТУ 8302:2015: | Короленко В. Л. Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 103–106. |