Никитюк Л. В. (2015) Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 120–122. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (234kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито питання історії та досвіду організації природничої освіти в українській школі другої половини XIХ століття. З’ясовано, що в шкільній практиці переважали діалектичний і природничо-історичний підходи. Було поширено такі форми навчання: діалектичного викладу на уроці, спостереження учнями процесів природи. З-поміж методів навчання поширеними були наукова та історична розповідь, пояснення, читання цікавих оповідань, ілюстрування прочитаного чи побаченого схемами, таблицями, демонстрування натуральних об’єктів природи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | природознавство, метод, форма, природнича освіта, довкілля, природні явища |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2015 06:31 |
Оновлення: | 04 Черв 2015 06:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17612 |
ДСТУ 8302:2015: | Никитюк Л. В. Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 120–122. |