Чупріна О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. С. 143–146.
15 Чупріна (1).pdf
Завантажити (249kB) | Preview
Анотація
Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | аудіювання,мовленнєва діяльність, спілкування, пізнання. |
Класифікатор: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 08 Черв 2015 22:54 |
Оновлення: | 08 Черв 2015 22:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17711 |