Климова К. Я. (2015) Лекційне красномовство у підготовці майбутніх учителів-риторів до професійної діяльності. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. С. 23–29.
Климова.pdf
Завантажити (331kB) | Preview
Анотація
Однією з найдавніших основних гуманітарних наук, які знайшли своє друге життя під впливом процесів демократизації й гуманізації в сучасному українському суспільстві, є риторика, традиційно названа мистецтвом красномовства (основи науки закладені у працях Арістотеля, Цицерона, Квінтіліана, М. Ломоносова). Класична риторика знайшла продовження у сучасних дослідженнях (Н. Голуб, Л. Мацько, О. Мацько, Г. Сагач, З. Куньч, М. Львов, М. Пентилюк, Е. Палихата, В. Нищета та ін.).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | риторика, культура мови, лекція,творча спадщина |
Класифікатор: | P Мова та література > PA Класична філологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 08 Черв 2015 22:54 |
Оновлення: | 08 Черв 2015 22:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17712 |