Дудар О. П. (2015) Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 3–8. ISSN 2076-6173.
3.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто зв'язок синестезії та арт-пратики, який здійснюється завдяки художньо-творчій діяльності людини чи осмисленому сприйняттю мистецьких інновацій. Звернуто увагу на цінність естетичного досвіду для носія синестезії (синестета). Вказано на релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти залучення синестета до художньо-творчої діяльності. Досліджено потенціал арт-педагогіки і музикотерапії як напрямів сучасної арт-практики. Особливу увагу приділено питанню розвитку здатності до синестезії через залучення у дитячому віці до естетичної діяльності, насамперед художньої творчості. Окреслено значення інтеграції музики та кольору при естетичному вихованні як засобу гармонічного розвитку особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | синестезія, художньо-творча діяльність, компенсаторна функція мистецтва, релаксаційна функція мистецтва, терапевтична функція мистецтва, арт-практика, арт-педагогіка, кольоромузика, музикотерапія, арт-терапія. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 07:39 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 14:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17821 |
ДСТУ 8302:2015: | Дудар О. П. Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 3–8. |