Каленський А. А. (2015) Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 37–40. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Завантажити (249kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Наскрізна практика передбачає такі види практик: навчальна (ознайомча педагогічна) практика; виробнича (комплексна з фаху) практика; виробнича (науково-педагогічна) практика. При плануванні наскрізної практики необхідно враховувати, що стихійного розвитку умінь з професійно-педагогічної етики не відбувається. Потрібна цілеспрямована підготовка, спеціально організована діяльність для розвитку цих умінь.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-педагогічна етика, наскрізна практика, уміння, спеціальні дисципліни, педагогічна взаємодія, моральний вибір |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 08:24 |
Оновлення: | 18 Черв 2015 08:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17827 |
ДСТУ 8302:2015: | Каленський А. А. Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 37–40. |