Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики

Петровська Т. Л., Карплюк С. О. (2014) Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014».. С. 58–62.

[thumbnail of Петровська.pdf]
Preview
Текст
Петровська.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

На сьогоднішній день розвиток інформаційних технологій не зупиняє своїх обертів. Набувають попиту серед освітян новітні технічні та інформаційні засоби, що підвищують рівень оволодіння та оперування навчальним матеріалом та розширюють кількісний склад методів навчання. Тому аби якнайшвидше досягнути
активності від учнів у пізнавальній діяльності, збільшити якісний показник рівня емоційності сприймання навчального матеріалу й розвинути творче мислення під час пошуку рішення задач з середнім та високим рівнем складності, необхідно активно користуватися різноманітними технічними засобами під час проведення уроків у загальноосвітніх навчальних закладах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 21 Лип 2015 12:14
Оновлення: 24 Груд 2017 20:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18205
ДСТУ 8302:2015: Петровська Т. Л., Карплюк С. О. Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014». 2014.. С. 58–62.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу