Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суть і розвиток сарафанного маркетингу

Андрійчук М. (2015) Суть і розвиток сарафанного маркетингу. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 38–41.

[thumbnail of тези__Андрійчук_2.pdf]
Preview
Текст
тези__Андрійчук_2.pdf

Завантажити (239kB) | Preview

Анотація

Сарафанному радіо довіряють не лише завдяки правильній роботі маркетологів, які формулюють вивірені інформаційні повідомлення, але, в основному, завдяки тому, що його джерелами є довірені особи – друзі, родичі, знайомі, колеги… Компанія або бренд починає «говорити» вустами найближчого оточення споживача, непомітно та не усвідомлено схиляючи його на свій бік. Людей, які активно розповідають про бренд, діляться враженнями та порадами щодо користування продуктами чи послугами, називають «агентами сарафанного маркетингу»

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, сарафанний маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Лип 2015 12:07
Оновлення: 27 Лип 2015 12:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18249

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу