Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект

Глазунова Т. В., Глазунов М. С. (2015) Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 60–64. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (785kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації
шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та
провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з
домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1
курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на
активізацію роботи обох півкуль головного мозку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 08:08
Оновлення: 23 Вер 2015 08:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18613
ДСТУ 8302:2015: Глазунова Т. В., Глазунов М. С. Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 60–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу