Моісеєва О. В. (2015) Інтерактивні технології навчання як спосіб вдосконалення вищої освіти в України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 165–169. ISSN 2076-6173.
34.pdf
Завантажити (634kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено усвідомленню необхідності якісного вдосконалення вищої освіти в Україні.
Автором розглянуто поняття інтерактивного навчання, наведено приклади класифікації інтерактивних
технологій, необхідних для впровадження у вищі навчальні заклади для якісного покращення освіти, а
також наведено одну з найпоширеніших структур інтерактивного заняття. У центрі уваги є той
факт, що заняття з використанням інтерактивних технологій навчання дають можливість
розвиватись різним за рівнем підготовки студентам.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освіта, інтерактивне навчання, інтерактивні технології, студент, навчальний колектив |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Вер 2015 05:36 |
Оновлення: | 24 Вер 2015 05:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18639 |