Коротун О. В., Жуковський С. С. (2014) Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї. № 1(113). С. 23–25. ISSN 2307-9851.
Preview
2.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування C++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах, бо це сприяє збереженню наступності між навчанням у школі й у вищому навчальному закладі. Розглянуті особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування C++. Наведені переваги і перспективи вивчення мови програмування C++ у школі.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | засоби навчання, методи і технології навчання, форми організації навчальної роботи, мова програмування. |
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
| Дата подачі: | 09 Лист 2015 11:38 |
| Оновлення: | 09 Лист 2015 11:42 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19272 |
| ДСТУ 8302:2015: | Коротун О. В., Жуковський С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2014. № 1(113). С. 23–25. |


