Кирильчук І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 334–341.
Preview
КИРИЛЬЧУК.pdf
Завантажити (677kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік. | 
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти | 
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології | 
| Користувач: | Оксана Горай | 
| Дата подачі: | 17 Груд 2015 15:39 | 
| Оновлення: | 05 Жовт 2016 11:58 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". 2015. Т. 4, № 11. С. 334–341. | 


