Кирильчук І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 334–341.
Preview
КИРИЛЬЧУК.pdf
Завантажити (677kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 17 Груд 2015 13:39 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 08:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". 2015. Т. 4, № 11. С. 334–341. |