Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці

Кирильчук І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 334–341.

[thumbnail of КИРИЛЬЧУК.pdf]
Preview
Текст
КИРИЛЬЧУК.pdf

Завантажити (677kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:39
Оновлення: 05 Жовт 2016 08:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559
ДСТУ 8302:2015: Кирильчук І. В. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". 2015. Т. 4, № 11. С. 334–341.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу