Електронна бібліотека Житомирського державного університету

"Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")

Фаріон О. О. (2015) "Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). С. 22–26. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22-26.pdf]
Preview
Текст
22-26.pdf

Завантажити (256kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено особливості філософії освіти у ХХІ ст. Представлено систему інноваційних
принципів та методів викладання у вищій школі – "Blended Learning", що забезпечує значно вищу
результативність освітнього процесу. Ефективність та особливості застосування цієї
системи обґрунтовано на прикладі викладання суспільної дисципліни "Політології". Зроблено
висновок, що зміна освітньої парадигми, її модернізація відповідно до потреб та викликів ХХІ
століття сприяє зміні суспільно-політичної парадигми, формуванню якісно нового Smart
суспільства активних свідомих громадян.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: філософія освіти, Face to Face Learning, Online Learning, Blended Learning, змішане навчання, дистанційне навчання, інформаційні технології, політологія
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
J Політологія > JA Політологія (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Січ 2016 13:02
Оновлення: 14 Січ 2016 13:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19876

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу