Загурська І. С. (2015) Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання.. № 1. С. 118–121.
Preview
Загурська.pdf
Завантажити (786kB) | Preview
Анотація
Нова соціальна ситуація розвитку в молодшому шкільному віці передбачає зміну не лише провідної діяльності, а й охоплює усі сфери життя дитини. Успішність адаптаційного процесу значною мірою залежить від тієї системи ситуаційних самооцінок, яка склалася ще до вступу до школи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Оксана Горай |
| Дата подачі: | 19 Січ 2016 13:55 |
| Оновлення: | 19 Січ 2016 13:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19943 |
| ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Кризові моменти в розвитку самооцінки першокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання.. 2015. № 1. С. 118–121. |


