Кирильчук І. В., Черняєва В. (2015) Психометрична характеристика тесту визначення рівня навчально-пізнавальної активності студентів ВНЗ. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 122–125.
Preview
Кирильчук Черняєва.pdf
Завантажити (812kB) | Preview
Анотація
Креативний рівень пізнавальної діяльності є найвищим показником розвитку пізнавальної діяльності, який характеризується сталістю вольових зусиль студентів та їхньої ініціативи, застосуванням ними самоконтролю та спрямованістю діяльності на досягнення пізнавальних цілей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 19 Січ 2016 11:56 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 08:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19944 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В., Черняєва В. Психометрична характеристика тесту визначення рівня навчально-пізнавальної активності студентів ВНЗ. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2015. № 1. С. 122–125. |