Кирильчук І. В. (2015) Дослідження ціннісної сфери школярів при переході з молодших до середніх класів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 51–56.
Preview
Кирильчук.pdf
Завантажити (820kB) | Preview
Анотація
Одним із найбільш складних періодів особистісного розвитку школярів є їх перехід від початкової школи в основну, коли суттєво змінюється соціальна ситуація розвитку. Змінені умови навчання, пред'являються більш високі вимоги як до інтелектуального так і до особистісного розвитку, оцінюються ступінь сформованості у школярів певних навчальних знань, навчальних дій, та здатність до саморегуляції і т. п.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 19 Січ 2016 11:56 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 08:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19945 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В. Дослідження ціннісної сфери школярів при переході з молодших до середніх класів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2015. № 1. С. 51–56. |