Котлова Л. О., Бродовська А. (2015) Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 47–48.
Котлова Бродовська.pdf
Завантажити (817kB) | Preview
Анотація
Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося.
Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 19 Січ 2016 11:59 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 09:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19950 |
ДСТУ 8302:2015: | Котлова Л. О., Бродовська А. Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2015. № 1. С. 47–48. |