Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності

Котлова Л. О., Бродовська А. (2015) Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 47–48.

[thumbnail of Котлова Бродовська.pdf]
Preview
Текст
Котлова Бродовська.pdf

Завантажити (817kB) | Preview

Анотація

Останнім часом, кількість дітей, у яких спостерігається наявність шкільної тривожності істотно збільшилося.
Оскільки саме навчання є провідною діяльністю у дітей молодшого шкільного віку, то перехід дитини до статусу школяра зазвичай може супроводжуватися тривожністю. Це пов‘язано з тим, що відбувається зміна звичайного способу життя, нові незвичні навантаження, серйозна розумова праця. Дитині потрібно призвичаїтися до нового колективу, вимог вчителя до необхідності старанно і цілеспрямовано навчатися.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 19 Січ 2016 11:59
Оновлення: 05 Жовт 2016 09:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19950
ДСТУ 8302:2015: Котлова Л. О., Бродовська А. Аналіз результатів дослідження прояву шкільної тривожності молодших школярів з різнем рівнем навчальної успішності. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2015. № 1. С. 47–48.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу