Бєлкіна С. Д. (2015) Методичний супровід формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у процесі викладання природничо-наукових навчальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 10–14. ISSN 2076-6173.
10-14.pdf
Завантажити (365kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати аналізу наукових поглядів на умови формування дослідницької
компетентності студентів і школярів. З‟ясовано, що ключовою педагогічною умовою формування
дослідницької компетентності студентів є організація їхньої навчально-дослідницької діяльності
відповідно логіці наукового дослідження. Обґрунтовано вимоги до методичного супроводу формування
дослідницької компетентності студентів інженерних напрямів підготовки в процесі викладання
природничо-наукових навчальних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дослідницькі навички, методологія наукового пізнання, науково-дослідна діяльність, навчально-дослідницька діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 10:21 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 10:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20376 |