Гаращук К. В. (2015) До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 15–19. ISSN 2076-6173.
15-19.pdf
Завантажити (367kB) | Preview
Анотація
Сьогодення вимагає від учителя початкової школи вільного володіння іноземною мовою. Важливим
фактором іншомовної підготовки фахівців для початкової ланки освіти є навчання читання. У статті
представлена спроба визначення оптимальних шляхів підготовки текстів для читання на заняттях з
англійської мови студентами – майбутніми вчителями початкової школи. Зокрема, визначаються
вимоги, яким мають відповідати тексти для читання на заняттях з англійської мови; аналізується
специфіка роботи з текстами на електронних носіях і в мережі Інтернет; формулюються критерії
відбору текстів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | початкова ланка освіти, навчання іноземної мови, текст для читання, вимоги до текстів, критерії відбору текстів для читання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 10:29 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 10:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20378 |
ДСТУ 8302:2015: | Гаращук К. В. До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 15–19. |