Електронна бібліотека Житомирського державного університету

До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти

Гаращук К. В. (2015) До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 15–19. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 15-19.pdf]
Preview
Текст
15-19.pdf

Завантажити (367kB) | Preview

Анотація

Сьогодення вимагає від учителя початкової школи вільного володіння іноземною мовою. Важливим
фактором іншомовної підготовки фахівців для початкової ланки освіти є навчання читання. У статті
представлена спроба визначення оптимальних шляхів підготовки текстів для читання на заняттях з
англійської мови студентами – майбутніми вчителями початкової школи. Зокрема, визначаються
вимоги, яким мають відповідати тексти для читання на заняттях з англійської мови; аналізується
специфіка роботи з текстами на електронних носіях і в мережі Інтернет; формулюються критерії
відбору текстів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: початкова ланка освіти, навчання іноземної мови, текст для читання, вимоги до текстів, критерії відбору текстів для читання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 10:29
Оновлення: 24 Лют 2016 10:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20378
ДСТУ 8302:2015: Гаращук К. В. До проблеми відбору текстів для читання на заняттях з англійської мови в процесі підготовки вчителів початкової ланки освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 15–19.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу