Нищак І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 51–55. ISSN 2076-6173.
Preview
51-55.pdf
Завантажити (361kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних
засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у
педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня
інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого
навчання залишається малодослідженою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 11:15 |
Оновлення: | 24 Лют 2016 11:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20391 |
ДСТУ 8302:2015: | Нищак І. Д. Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп‟ютерно- орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 51–55. |