Нищак І. Д. (2015) Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп’ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 82. С. 51–55. ISSN 2076-6173.
Preview
51-55.pdf
Завантажити (361kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз основних дидактичних можливостей авторських педагогічних програмних
засобів (ППЗ) для реалізації комп‟ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін у
педагогічних ВНЗ. Незважаючи на широкі дидактичні можливості ППЗ, проблема підвищення рівня
інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій в умовах комп‟ютерно-орієнтованого
навчання залишається малодослідженою.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | вчитель технологій, інженерно-графічні дисципліни, інженерно-графічна підготовка, комп‟ютерно-орієнтоване навчання, педагогічний програмний засіб. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 24 Лют 2016 13:15 |
| Оновлення: | 24 Лют 2016 13:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20391 |
| ДСТУ 8302:2015: | Нищак І. Д. Аналіз авторських педагогічних програмних засобів для реалізації комп’ютерно-орієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 82. С. 51–55. |


