Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів

Семенець Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 68–71. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 68-71.pdf]
Preview
Текст
68-71.pdf

Завантажити (354kB) | Preview

Анотація

У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано
діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі
реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють
такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально-
педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі
структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:29
Оновлення: 25 Лют 2016 09:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20422
ДСТУ 8302:2015: Семенець Л. М. Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 68–71.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу