Семенець Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 68–71. ISSN 2076-6173.
68-71.pdf
Завантажити (354kB) | Preview
Анотація
У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано
діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі
реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють
такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально-
педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі
структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:29 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 09:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20422 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 68–71. |