Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів

Семенець Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 82. С. 68–71. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 68-71.pdf]
Preview
Текст
68-71.pdf

Завантажити (354kB) | Preview

Анотація

У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано
діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі
реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють
такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально-
педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі
структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:29
Оновлення: 25 Лют 2016 09:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20422
ДСТУ 8302:2015: Семенець Л. М. Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 82. С. 68–71.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу