Гудзь Н. О., Кузьменко О. Ю., Черниш О. А. (2015) Розвиток критичного мислення старшокласників як один із засобів успішного оволодіння іноземною мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 97–101. ISSN 2076-6173.
Preview
97-101.pdf
Завантажити (448kB) | Preview
Анотація
У статті проведений детальний аналіз психологічних механізмів критичного мислення, його основних
характеристик та структури, за допомогою контент-аналізу виділено категорійні ознаки поняття
"критичне мислення". Авторами обґрунтовано необхідність розвитку критичного мислення
старшокласників для успішного оволодіння іноземними мовами та охарактеризовано найбільш
сприятливі форми роботи для його формування: індивідуальну, парну та групову
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критичне мислення, старшокласники, психологічні механізми |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:50 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 09:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20438 |
ДСТУ 8302:2015: | Гудзь Н. О., Кузьменко О. Ю., Черниш О. А. Розвиток критичного мислення старшокласників як один із засобів успішного оволодіння іноземною мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 97–101. |