Прохорова С. М. (2015) Поняття цифрової компетентності вчителя іноземної мови у світовому освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 113–116. ISSN 2076-6173.
Preview
113-116.pdf
Завантажити (236kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена одному із основних компонентів професійної компетентності сучасного вчителя
іноземної мови – цифровій компетентності. У статті розглянуто термінологію, що використовується
у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Здійснено аналіз
досліджень, спрямованих на сутність та зміст даної компетентності, розглянуто характеристику
умінь та навичок у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цифрова компетентність вчителя іноземної мови, цифрова грамотність, інформаційно- комунікаційні технології, компетентність вчителя у сфері ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 10:04 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 10:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20441 |
ДСТУ 8302:2015: | Прохорова С. М. Поняття цифрової компетентності вчителя іноземної мови у світовому освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 113–116. |