Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні

Денисевич О. В. (2016) Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні. Zbiór artykułów naukowych.. С. 68–73.

[thumbnail of selection.pdf]
Preview
Текст
selection.pdf

Завантажити (169kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 28 Бер 2016 09:47
Оновлення: 28 Бер 2016 09:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20638
ДСТУ 8302:2015: Денисевич О. В. Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні. Zbiór artykułów naukowych. 2016.. С. 68–73.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу