Савиченко О. М. (2003) Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології.. С. 235–240.
МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ.pdf
Завантажити (162kB) | Preview
Анотація
Вивчення мотивації досягнення проводиться з використанням
різноманітних видів опитувальників (А. Меграбян, Ю.М. Орлов, А.А. Реан,
М.Ш. Магомед-Емінов), які базуються на кількісному аналізі, та проективних
методик (Г. Мюррей, М. Люшер, О.Т. Соколова), що базуються на якісному
аналізі даних. Вплив особистості і досвіду експериментатора на результати
досліджень з використанням проективних методик та фактору соціальної
бажаності при використанні особистісних опитувальників можуть суттєво
знижувати достовірність результатів. Компроміс між цими двома методами був
знайдений у використанні контент-аналізу, який поєднує у собі переваги
кількісного та якісного аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Квіт 2016 12:23 |
Оновлення: | 13 Квіт 2016 12:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20729 |
ДСТУ 8302:2015: | Савиченко О. М. Мотивація досягнення успіху як чинник розвитку обдарованості. Проблеми загальної та педагогічної психології. 2003.. С. 235–240. |