Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА")

Борисов В. С. (2016) Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"). ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of Борисов.pdf]
Preview
Текст
Борисов.pdf

Завантажити (213kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 06 Черв 2016 10:04
Оновлення: 06 Черв 2016 10:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21278

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу